23-08-2014

Festival

Ik ging naar The Brave en genoot. Kwam erachter dat er muziekfestivals zijn waar bands spelen die ik helemaal te gek vind. En er waren leuke mensen. Al lag de leeftijd misschien wat laag.


'Kan ik u helpen?' vroeg een leuk sjansende jonge kerel.
Ik dacht eerst: niets zeggen. Maar ik deed het toch. Beginnersfout. 
Later kwam ik zijn collega, die naast hem ook naar me stond te sjansen en mijn glas tot de nok vulde, tegen.
'Sinds jij er niet meer achter staat is er daar niks meer aan.'
'Zeggen ze u tegen je?'

'Het is leuk hè?' zei een jongen die als haas was verkleed. 'De leeftijd is ook erg gevarieerd.'
'Ja. Ze zeiden al u tegen me.'
Gelach. Maar geen verbazing.

De rijen voor de wc's waren me te lang. Wildplassen was een goede optie. Alleen moest ik daarvoor over een hangbrug. Dat geeft wel extra cachet, moet ik zeggen.


Geen opmerkingen: