21-08-2014

Op weg

Vanmorgen ontving ik een fijne mail.

'Ik volg je Hippie bestaan met veel plezier. Je contacten met de Wizzard en anderen.
Dat op de stoep slapen leek me wat aan de authentieke kant.
Het leest heel erg spannend en we willen er alles van weten. Ik denk dat je daar ook maar een boek over moet schrijven. Tussen het lapzwansen door.
We willen dat allemaal nl, wat jij doet! Maar dat doen we niet.'

Door deze woorden kreeg ik nog meer zin in mijn eigen leven.
De afgelopen dagen was ik me al aan het beraden hoe ik dat moet doen. Knapzakreizen zonder financiƫle middelen.

Gisteren had ik de Wizzard aan de telefoon. Ik moest natuurlijk weer praten met allerlei mensen die hij net had ontmoet, maar het beste bericht was dat hij naar Amsterdam komt en mij dan mee wil nemen naar het Rainbow festival Hungary.
Misschien moet ik er een researchreisje van maken. Het lapzwansen - al was het alleen maar om dat geweldige woord - afwisselen met het schrijven erover. Perfect idee.
Iemand in voor crowdfunding?

Geen opmerkingen: