26-04-2013

Duidelijkheid

Je kunt zeggen wat je wilt, toch is het prettig als er even bevestigd wordt wie en wat je precies bent, en voor de zekerheid ook nog eens waar je je bevindt.


Helemaal prettig is het dat er voor de chirurg (net terug van vakantie, dus naar alle waarschijnlijkheid zijn lijf nog vol drank en zijn hoofd vol van Afrikaanse schones) een pijltje wordt geplaatst aan welke kant van mijn lichaam hij zijn - toch wel gemiste messenset - moet gebruiken (ik denk opeens dat een chirurg nooit met stokjes eet).
Dan maakt het natuurlijk helemaal niet meer uit dat ze bij ontslag een hartplakker in mijn nek lieten zitten. Alleen eeuwig zonde dat ik vergat daar een foto van te maken.

Bijna net zo zonde als het feit dat ik na de vorige operatie vergat mijn bovenbeen te fotograferen waar een 'infuusingang' was geplaatst met een knalrode sticker:
ALLEEN VOOR MORFINE!!!

Wat had ik me verheugd om die foto alsnog te kunnen nemen.
Vonden ze het deze keer niet zo nodig.
Ik zeg nu even niets. Geen goden verzoeken. 

Geen opmerkingen: