22-03-2012

Blind call

Met internet daten was ik bijna meteen na aanvang al weer gestopt, een advies dat ik iedereen zou willen meegeven, maar gisteravond kreeg ik nog even last van de nasleep.

De telefoon gaat. Het blijft stil, dus hang ik op. De telefoon gaat weer.
Een man beweert dat hij mij moest bellen.
Ik wil weten wie hij is.
Hij vraagt of ik timide ben.
Ik vraag met wie ik spreek.
Hij zegt: 'Jij komt toch uit de regio Amsterdam?'
Ik vraag nog een keer met wie ik spreek.
Hij vindt dat er plotseling een raar toontje in mijn stem zit. Iets arrogants.
Ik vertel hem dat hij dronken is - weet hij zelf natuurlijk ook wel - en dat ik hier geen zin in heb en hang op.

Dan krijg ik een sms.
Dit 5f
Het is niet een code die ik onder de knie heb. Er volgt nog een sms.
Kappen hoor je kwieke.

Ik vind het heel interessant klinken, maar moet helaas mededelen dat ik er niet op in zal gaan.

Geen opmerkingen: