02-03-2012

Kiezen

Mijn Twiggy laat me voor een derde keer jammerlijk zitten, dus belt de thuiszorg of ik bezwaar heb tegen een man van 25.
Ik kan op geen enkel bezwaar komen.
Na afloop mag ik kiezen of ik met Twiggy of met hem verder ga. Het klik-verhaal is weer van kracht.

D staat precies op tijd voor de deur. Hij heeft woeste rode krullen. In India dachten ze dat hij Jezus was.

We drinken koffie en hebben het over autisme. Dat alleen al vind ik erg grappig. Zijn conclusie is: 'Het is niet de vraag óf je autisme hebt, maar in welke mate.' 
Ik denk even aan Twiggy, die het niet zo'n bezwaar vond om mensen dood te schieten, want ze moest toch nog eerst 16 maanden opgeleid worden.

Ongehoord dom of slim. Ik denk dat Jezus Roodbaard het gaat winnen, hoewel ik het ongekende onbenul ook zeer vermakelijk vind.

Geen opmerkingen: