08-06-2015

Kubus

Alles heeft een opmaat. En zo heeft mijn kubus een begin dat op Facebook begon. Ik zag deze kerk en werd verliefd. Ik zette hem op mijn verlanglijstje.

Vanavond las ik een artikel over een Urban Campingsite. Overnachten in een kunstwerk. Ik zat meteen rechtop. Had nog geen idee van de raakvlakken, want zag eerst alle mogelijke en onmogelijke objecten waarin je kunt overnachten.
Maar toen ik het filmpje over Uit hout gesneden zag, was ik verkocht. Hij won het van De Zolderkamer en de Superfire Camp.
Met stip.

Ik heb meteen geboekt, ook al weet ik nog niet met wie ik daar mijn intrek neem.
Misschien is dit een van die dingen die je in je eentje moet beleven.
Alleen op dat strand, in een houten kubus, kijkend naar de geometrische patronen aan het plafond. En dan na een uurtje staren vrienden maken met de overnachters van Universe 7. Waarna blijkt dat het met die eenzame ziel van de Kite Cabin veel beter drinken is.
Ben benieuwd. 

Geen opmerkingen: