16-06-2014

Vrijwillig

In het ziekenhuis had ik een gesprek gehad over vrijwilligerswerk. Ik moest vanzelfsprekend door de ballotage. Misschien nog meer omdat ik niet gewoon op die afdeling wil doen wat de andere vrijwilligers doen, maar omdat ik de kinderen wil laten schrijven en dat is nieuw.

M die de vrijwilligers aanstuurt is een verademing.
'Je bent te vroeg!' gilde ze toen ik binnenkwam en zij net een broodje aan het eten was.
En zei: 'Nee!' Op mijn 'Mag ik hier gaan zitten?'
Er was een enorme klik. Zij vond het een goed idee en kwam zelf nog met allerlei aanvullende taken aan, die mij ook weer heel erg leuk leken.
Ze zou even overleggen met de psychologische medewerkers, waar ik dan mee kon afspreken omdat ze mij tips konden geven. De PM's vonden het ook een goed idee, maar niet zonder instemming van de hoogste baas.

Dus kreeg ik een mail van M dat ik met die hoogste baas moest afspreken omdat hij mij wilde leren kennen. Ik mailde terug dat ze hem maar moest doorgeven dat ik a.s. woensdag wel een gaatje voor hem kon vrijmaken.

Er hangt momenteel een doodse stilte in de ether. 

Geen opmerkingen: