04-12-2012

Personele problemen

Ik zat de hele dag achter mijn bureau, maar mijn personage wilde niet goed meewerken. Hij is al half opgestaan, zijn contouren zijn geschetst, hij scharrelt wat rond, hij heeft zijn slachtoffer al uitgezocht, maar hij wilde nadat hij haar had aangesproken niets meer doen. Geen zin meer. Hij bleef maar in de vensterbank zitten uitkijken over het plein.

Ik probeerde hem te verleiden door hem te laten bekennen wat het allerergste is wat hij in zijn leven heeft gedaan. Daar wilde hij dan nog wel even, al was het kort, iets over zeggen, en het was inderdaad wel heel erg, maar hij knoopte er geen vervolgverhaal aan vast. 

Toen ik hem naar buiten stuurde om een staatslot te kopen, wat hij eigenlijk niet nodig heeft want hij is mega rijk, liep hij de verkeerde kant van de straat uit.
Hij is nooit in de winkel aangekomen.

Geen opmerkingen: