07-12-2012

Diepere laag

Het achterhouden van informatie is niet mijn beste kant. Stel mij een vraag en je krijgt antwoord. Daarom ben ik voor de zekerheid zelf maar redacteur geworden, anders was het geen doen. Wie vragen stelt kan geen antwoorden geven.

Het gesprek met de hoofdredacteur was weer zoiets. Hij stelt een vraag, zegt daar nota bene ook nog bij dat ik geen antwoord hoef te geven, wat doe ik: compleet met alle details.
Het zonder scrupules werken aan een intens mysterieus voorkomen staat nu bovenaan mijn lijstje. 

Ooit zei een vrouw - die eigenlijk nog erger was dan ik - tegen mij dat 'wij' in feite heel introvert waren. Daar heb ik heel lang over nagedacht. Of dat waar kon zijn. Dat ik diep in mijn hart zo introvert ben als de pest, alleen dat niemand dat doorheeft.
Zou mij eigenlijk niets verbazen.

Geen opmerkingen: