05-07-2012

In het water

Met B zat ik lekker door te drinken op mijn terras. Het leven moest natuurlijk goed doorgenomen worden, inclusief het voorbijgaan van relaties, de tussenfase en het aangaan van nieuwe, en het opvatten van signalen.

Toen dat voldoende was belicht wilde ik met een boek op mijn terras even rustig de alcohol laten wegsijpelen voordat ik in de avond aandachtig naar een monoloog zou gaan luisteren.

Valt mijn telefoon in het water.

B had mijn computers onder handen genomen. De oude (waar ik water over heen had gesproeid) is  druk bezig met het overschrijven van de bestanden naar de nieuwe. Resttijd: 2 uur en 40 minuten.
Geen telefoon, geen computer om het nummer van de klantenservice op te zoeken.
Mijn verzekeringspapieren liggen bij mijn boekhouder.
Ik ken alleen het nummer van mijn broer uit mijn hoofd. Niet bereikbaar.

Ik zit te wachten op een uitslag van een sollicitatiegesprek.
G moet nog doorgeven hoe laat hij morgen op de stoep staat. 
De voicemail is ongetwijfeld intussen volgestroomd met allerlei spontane, onverwachte ongelooflijk leuke voorstellen. Evenals mijn mailbox.

Waar is de tijd van 008 toch gebleven?
Ik vond een oude factuur met een nummer van klantenservice. Heel spijtig, maar ze keren niet uit als ik mijn oude telefoon niet heb. Lang leve de verzekering.

Iemand zin in een duikoefeningetje?

Geen opmerkingen: