13-07-2012

Vieren

Het is vandaag 25 weken en 1 dag geleden dat ik werd geopereerd. Ik moest het natellen omdat ik na drie maanden gestopt ben met bijhouden hoe goed het ging in zo'n korte tijd.

Vandaag lukte het me voor het eerst om de bikramyoga, anderhalf uur op 40 graden, helemaal mee te doen. Het liefste had ik mijn shirt uitgetrokken, boven mijn hoofd rondgezwaaid en iedereen mijn litteken laten zien. Ik hield me in, maar was overgelukkig. 

Ik ben er nog. En hoe.
Voor de operatie viel ik om 23.00 uur om, nu word ik plotseling weggestuurd van feestjes, en denk ik: he, moeten we nu al naar huis? Kom op, drink, feest, lach, laten we praten en ons verlieven in elkaar. 

Als het niet zo bewerkelijk was, gunde ik iedereen een geslaagde openhartoperatie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik sta hier mee te zwaaien met t-shirt boven mijn hoofd. Helemaal te gek! Liefs, Mariek