17-05-2011

Genieten

Van een bijzondere schrijfster die in Spanje bovenop een berg woont, kreeg ik het volgende advies voor vandaag:

'Sterker nog: koester het, blaas het op, word dronken van champagne woensdag, voel je voor 1 dag de godin van de boekwinkel als je boek er overal ligt. Signeer met de mooiste pen. Koop nieuwe schoenen. Zorg dat de foto's later ook echt worden afgedrukt en zet de stoerste in een lijstje op je bureau.'

Dat ga ik allemaal heel erg doen.
Dus liggen er 3 nieuwe jurken ipv 1 op mijn bank uitgestald. Van nieuwe schoenen is het nog niet gekomen, maar ik heb nog tijd. Het lege fotolijstje staat al glimmend op mijn bureau te wachten.

Hoewel ik eigenlijk, eigenlijk een speech zou moeten schrijven. Maar ik ben een schrijver. En wat die doen is uitstellen, uitstellen en nog eens uitstellen van wat ze het liefste doen. Onbegrijpelijk.

1 opmerking:

Layana zei

Caroline, wat spannend! Ik haal het niet om er bij te zijn :( Maar heb wel twee boeken besteld via Bol - kom later wel langs voor een signeersessie
Geniet van dit mooie moment!

Liefs, Layana