12-04-2011

Morgen ben ik een ansicht

Binnenkort val ik bij mensen in de bus of lig ik op de balie van de sportschool en sta ik in een rek van een café. 


Van A had de postzegelfoto niet gehoeven, ik vond em wel geinig.
Zou dit het begin zijn? Daal ik af naar de spelonken waar mijn ego gniffelend van plezier om meer en meer aandacht schreeuwt?

Het antwoord is: Ja. 
Als je een postzegel al prachtig vindt, kun je niet veel dieper meer zinken.
Ik hou het er maar op dat dit mijn debuut is en dat mijn karakter na verloop van tijd wel weer boven komt drijven.

PS: Aanmeldingen voor kaarten om te versturen: via reacties!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil! Wat zullen mijn vrienden en familie blij zijn dat ze na 25 jaar EINDELIJK es een keer een kaartje van mij ontvangen! Dank voor deze kans om twee vliegen in een klap te slaan.
Wel jammer dat ik Bea over jouw snoet moet plakken. Of mogen jullie gezusterlijk naast elkaar...?

X, Wim

Anoniem zei

die A toch. Wij trekken ons daar niks van aan! Als je diep zakt maar niet hard heb je een zachte landing. Kom je ongehavend weer boven. Dus doe ons maar een setje.
F&H.

Marc zei

Ik wil ook wel de mogelijkheid hebben om zo'n ludieke kaart te kunnen versturen! Is weer eens wat anders dan een stoffig mailtje.. Groet, Marc (de oppas)