03-04-2011

Hoera...

Het is zo ver. Ik ben officieel.
Er is een webpagina bij de uitgever, het boek wordt gedrukt, er is een brochure die bij de boekwinkels ligt en er is een zenuwachtig trotse schrijfster.

Het mooie is dat ik - nog voordat het boek er is, laat staan gelezen - nu al weet dat ik in de literaire salon op de Uitmarkt mag komen, een interview krijg ik cafe Tabac en mag meedoen aan een pilot voor een literatuur TV-programma. 

Ligthart bij Nieuw Amsterdam

Het enige vervelende is dat mijn redacteur vroeg of ik al met een nieuw boek bezig was.
O, ja. Even vergeten. Ik ben schrijfster. En die moet schrijven in plaats van zich bezig houden met egodingen als bekendheid en publiek.

Ik ga nu heel stilletjes met een schriftje op mijn schoot zitten denken.
Wat een vak.

Geen opmerkingen: