14-04-2011

Facebook-onbegrip

Mijn profielfoto verdwijnt op  mysterieuze wijze. Collega S stelt dat dat technisch gesproken onmogelijk is, en kijkt me even aan met een blik van jammer-dat-je-er-te-oud-voor-bent. Maar door mijn vasthoudendheid is hij bereid even mee te kijken. Omroep MAX, hè, alles voor de ouderdom.

Gehoon op de redactie. Mijn foto staat er zo'n 18 keer op, als een fleurig behangetje. Alleen niet op mijn eigen pagina. Onbegrijpelijk. Geroutineerd facebookgebruiker S is het daar helemaal mee eens, maar daar slaat men totaal geen acht op.
I: 'Het komt heel dom over. Dat wel.'
J: 'O, my god, ben je er nu nog steeds niet uit. Alsof je er pas vijf minuten op zit.'

Ik voel me, ondanks de aantasting van mijn waardigheid, niet aangesproken. Al krijg ik even later een melding op het scherm: 'Uw verzoek is verwarrend voor de server en de server weet niet welke actie nu te nemen.'

Verwarrend. Jaja.
Ik voel er veel voor om alles op inactief te zetten. Inclusief mijn bedaagde aanwezigheid op deze veel te jonge redactie.

Geen opmerkingen: