04-04-2011

Lokkertje

V is maar op één voorwaarde bereid om helemaal vanuit het zuiden naar Amsterdam te komen voor de boekpresentatie: A moet er zijn.

Dat ga ik A natuurlijk niet vertellen. Dat zijn aanwezigheid belangrijker wordt geacht dan dat hele Russische water.

Zo langzamerhand begin ik wel een rode draad te bespeuren die maakt dat als ik ergens aandacht voor wil krijgen, ik A schaamteloos moet misbruiken als lokaas óf hem genadeloos moet zien te verzwijgen.
Tot nu toe reageerde mijn omgeving het beste op het eerste. Wie ben ik dan nog?

Dames en heren: komt allen naar de boekpresentatie. Speciale gast: AFdJ

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij komen vanuit het verre zuiden naar de boekpresentatie: A is er gewoon.
Natuurlijk is Russisch water belangrijk. Maar A is wel ons nageslacht.
F&H.

Anoniem zei

Ik kom alleen al C.L. er is ! En het boek natuurlijk. Als het om A. gaat kan de Berg ook naar Moses komen, of Moses naar de Berg. Natuurlijk is A belangrijk, maar C.L. heeft wel een boek geschreven.
T.