27-03-2010

De prijs

Mijn lief en ik willen de rimboe in. Wonen in de bossen (en water natuurlijk). Het ultieme huisje in het groen. Liever nog een kerk die we kunnen bewonen. Dus zoek ik.

Mijn lief en ik willen een sleper. Om de weekenden het land door te varen, vrijheid te voelen, vrij te zijn. Maar dan wel samen. Dus zoek ik. Tweedehands. Nieuw. Een aantal sites verder weet ik dat het mij niet kan schelen hoe duur dat ene juiste - image - kost.

Mijn lief en ik willen met vakantie. Omdat ik dominant schijn te zijn in ideeen en uitvoering, zoekt hij. Ik doe hetzelfde, maar dan stiekem. Mooie site gevonden. Toch houd ik mijn mond, hoewel ik het liefste...

Vandaag wilde ik wel in Equador wonen. Mijn lief vond Spanje beter. Ik heb ons huis gevonden. Een tonnetje plus nog wat. Meteen daarna de sleper. Zo'n tien ruggen. Als er goed wordt onderhandeld.
Maar dan heb ik wel het landelijk wonen hier in Nederland moeten laten schieten.

Geen opmerkingen: