01-04-2016

Perikelen

Er waren wat problemen gerezen. De gecrashte computer waarover nog een beslissing genomen moet worden: nieuwe of opkalefateren, de diepte-investering die dat sowieso wordt, geen mail meer te ontvangen op mijn telefoon, apps die verdwenen zijn, Online verwijst naar Apple en Apple naar Online 'dat doen ze nou altijd', de verbouwing van de boshut die dagen uitloopt, dus ook financieel, de op hande zijnde verhuizing naar diezelfde boshut, alle op de boot nog te herstellen zaken voor de verhuur die eigenlijk ook niet van de grond komen, de twee dagen die het me kost om de boot huurklaar te maken en die ik niet heb, de werkster die ik regelde morgen niet komt want buikgriep en daartussendoor het werken bij de NTR.

Vergeet ik nog de btw die - omdat ik te vaak op het nippertje inlever - uit voorzorg de 6e bij mijn boekhouder binnen moet zijn (straf), de dagelijkse boodschappen die ik niet meer doe, dus elke keer in een lege ijskast koekeloer, het Centraal Boekhuis dat per abuis mijn contract afsloot, wat niet viel terug te draaien (nee, mevrouw Ligthart, dat gaat echt niet) en de chauffeur die met mijn boeken in zijn laadklep mijn boot niet kon vinden en waarvoor ik wel moet betalen. Het uit het cb-afgesloten zijn voortvloeiende bol-gedoe - dat wurgcontract wilde ik dan ook stoppen, maar dat kon niet, ik was onvindbaar in de computer.
En dan was er ook de deadline van de aanmelding van de artists in residency in de VS waarvoor ik acht verhalen vertaalde en nu mijn duimen draai dat degene die het voor me gaat nakijken het redt. Vriendendienst dus geen stok achter den geopende deur en het ontdekken dat de link naar mijn tv-interview niet meer werkt en ik dat filmpje nodig heb voor mijn aanmelding.
Vertelde ik al dat mijn douche niet warm wordt?  

Geen opmerkingen: