15-10-2012

Weg ermee

Zondag was ik aan het struinen op Marktplaats. De laatste tijd zijn het of veilingen, of vlooienmarkten of gratis op te halen-sites waar ik mijn heil zoek. Ik zag een prachtig kastje voor maar 30 euro.

De eigenares woonde in Almere en was zelfs bereid om het kastje dezelfde dag te komen brengen. Ik vond dat onvoorstelbaar aardig. Zeker voor dat geld.
Met M42 reed ik toch naar het kabouterhuis, dus kon het daar meteen afgeleverd worden.

De auto kwam aanrijden. De eigenares zat met haar wang fijngedrukt tegen het raam op de bijrijdersstoel, het buikkastje stond pontificaal in het midden. Het zag er niet heel prettig uit.

Het kastje werd uitgeladen en ik was enthousiast en blij en zei dat ik hem prachtig vond. De vriend, die tijdens de reis alle ruimte had gekregen, dacht daar heel anders over: 'Oudbollig!' mompelde hij. Het kwam uit zijn tenen.

Misschien was het toch niet een aardigheidskwestie, maar een van good riddance.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahahaha ik heb hem verfoeit daar voor want het zeker wel een leuk kastje (ook al past hij niet meer in ons interieur.) En het zat ook zeker niet comfortabel haha. Maar ben blij dat je er blij mee bent! Ach ze zeggen wie goed doet, wie goed ontmoet toch.

Groet,

Naomi