24-10-2012

Buiten binnen, binnenste buiten

De afgelopen zes dagen was het datsja-time. Daar maakte ik een grote pan soep, bracht ik de dakresten weg naar de vuilstort - twee keer op een neer -, zagen we Wuivend graan, waren er vrienden om aan te schuiven aan de door hen gemaakte dis, haalden we een tuinhek op, schilderde ik een muur, zag ik voor het eerst van mijn leven een vos over mijn grasveld naar mij toe lopen om super dichtbij te blijven staan zodat ik hem ruimhartig kon bewonderen, lunchten we in West Pacific, vergat ik bijna een verjaardag, liet mijn band plakken - ontdekte een goede kroeg toen ik moest wachten op dat plakken -, verplantte vijf hortensia's, ruimde mijn schuur op, schreeuwden we de ramen uit de sponningen, liet ik een stoffeerder vrijblijvend kijken naar de koningsstoel, een tuinhek plaatsen, gingen we eten bij Proef en kwam ik  totaal kachel terug, herstelde ik het hek, besloot ik om de houten hottub werkelijk te nemen en bepaalde de plek - in het hoekje linksvoor-, zwierf ik over het terrein om de andere 374 huisjes te bekijken om goede ideeën op te doen - zag het heksenhuisje -, en stookten we een fik en zaten buiten onder de sterren te genieten van het buitenleven. En vroeg ik me af waarom dit niet gewoon nog even zo door kon gaan met de wisselende 'wij's' en dezelfde ik. 

Geen opmerkingen: