25-08-2012

Testpanel

We aten in de datsja. Dat werd onverwachts binnen zitten vanwege de regen. Maar ik was uitermate goed voorbereid. Ik had allerlei prachtige kaarsenhouders, van die ijzeren lantaarns die W met een ijzerdraadje aan de balken hing. Een oosterse hoerenkit vonden de mannen het.

W was door zijn rug dus die verdween om de tien minuten naar de vloer om daar languit te gaan liggen kermen. Toen hij tussen een van de sessies op handen en knieƫn weer omhoog kwam, zag hij opeens hoe mooi die vloer van mij was. Daar kon ik iets van maken.

B en ik bleven gewoon aan tafel zitten praten. Maar om de een of andere duistere reden verdween ook B op een gegeven moment naar de grond en zat ik stilletjes naar twee ontblote mannenbuiken te kijken die zich volledig uitstrekten om die mooie vloer waar ik iets van kon maken, optimaal te benutten.

Ik kan nu echt wel officieel vaststellen dat de datsja van onder tot boven is goedgekeurd.

Geen opmerkingen: