08-11-2011

Tips

JW en ik proberen de vrolijke kant te blijven zien, van alles, maar ik vertel hem wel even dat ik geen zin meer heb om te werken.
Hij mailt me een handleiding.

'Het is heel simpel. Je moet:
-bij DWDD aan tafel
-de AKO Literatuurprijs winnen
-in je volgende boek veel meer schandelijke taboes doorbreken.
Alleen maar nette mensen of Vochtige streken scoren ook beter.
Jij hebt het in je, om jouw variant van de laatste twee boeken te schrijven, maar dan beter en vooral grappiger.

Vanaf dat moment hoef je alleen nog wereldwijd signeersessies, praatprogramma’s en literaire voorleesavonden te bezoeken.

Vooral die laatste lijken me heerlijk: stukje lezen, de luisteraars aanbiddend aan je voeten, daarna liederlijk dronken worden en met het aantrekkelijkste exemplaar van de avond wat nieuwe taboes doorbreken.'

Daar zegt hij wat.

Geen opmerkingen: