09-06-2010

Grote opruiming

Met mijn bureau beladen met stapels shirts is het lastig typen. Toch moet het even zo. Het is de verschuiving winter-zomertoestand. Men verzekert mij dat dit een goed teken is. Kasten opruimen is opruiming in je hoofd. Ruimte maken voor nieuwe plannen. Een nieuw leven. Een nieuw begin.

Ik heb daar geen kasten voor nodig.
A & ik zijn de afgelopen weken overtuigd geraakt van het feit dat wij het over de grens te zoeken hebben. Landgoed te koop voor een bedrag waar je in Amsterdam zo'n 50m2 voor krijgt.

Ook is mijn redactieopdracht afgelopen, dan raak ik automatisch in een staat van waarheen waarvoor. En dan heb ik het niet te zoeken op de site vakantieaanbiedingen, al is die verleiding groot.

Terug naar de kern. Op zoek naar een parttime klus zodat ik alle aandacht aan het schrijven kan geven. Zo simpel is het. En dat binnen drie minuten. Die kastwissel is totaal overbodig.

Nu ga ik met een grote greep al die zomerkleren in mijn kast proppen. En dan aan het werk. Het echte.

Geen opmerkingen: