10-02-2016

En ook dat de buren niet thuis waren

De terugreis was voorspoedig verlopen, ik propte al mijn spullen weer in de kast en ging uitgebreid douchen. Toen ik eruit kwam hoorde ik pas dat het alarm van de pomp op tilt was gegaan. De instructie is dan de stekker uit het stopcontact halen. Simpel genoeg. Maar dat is diep weggestopt onder de vloer - een smal luik geeft toegang - en ik stond alleen met een handdoek omgeslagen.
Er was ook een vlotterprobleem gaande.

Ik belde de pompman voor vlotterhulp, misschien hoefde ik er dan niet in te kruipen. Hij wilde dat ik een dop losdraaide.
Het alarm bleef als een bezetene gillen.
Ik ging op mijn knieĆ«n liggen, kop omlaag in het luik - omdat ik te bescheten was met mijn schone blote voeten op het vuile koude beton te gaan staan - kreeg de handdoek op mijn kop en vond het intussen heel prettig dat er geen sprake was van een beeldtelefoon. 

Geen opmerkingen: