14-07-2015

Plannetjes

Als ik mijn deadline gehaald heb, mag ik van mezelf bomen en planten kopen, in de tuin werken en de hut opknappen. Dat mag ik normaal gesproken ook wel van mezelf, alleen de afgelopen weken niet.

Ik ga het deze keer structureel aanpakken. Het opmaatje komt zo direct al naar de tuin. E brengt de stellingkasten die hij - superlief - voor mij heeft gehaald. En dan moet het schuurtje eraan geloven.

De structuur ziet er als volgt uit:
De weg naar de schuur vrijmaken.
Dan alle spullen naar buiten.
Kasten erin. Spullen erin.
Op een stoel voor de open schuurdeur zitten genieten van het resultaat.

Fase twee.
Border na border.
Onkruid eruit, planten erin.

Fase drie (als ik niet ergens tussen fase een en twee jammerlijk ben blijven steken)
De dwarsbalken monteren op mijn schutting.
Het beitsen ervan.

Fase vier
Het lief aankijken van E en hem plexiglas platen oid laten halen.
Dat bovenop mijn pergola leggen zodat de buiteninrichting niet verder wegrot.

Fase vijf
T en L lokken met het maken van een buitenbed. Dat vinden ze leuk.
En dan in één adem door het vernieuwen van de Zuidzijde.
Tuindeuren eruit. Tuindeuren erin.
Nieuw raam.
Wand eruit. Wand erin.

Ik verwacht de meeste weerstand tijdens fase 1 t/m 3.



Geen opmerkingen: