13-07-2015

En weer werd het licht

In Boxtel was het feest. Zes fusten bier en vijfenzestig flessen wijn, zoveel feest. De boomhut midden op het grasveld was gereserveerd voor de DJ. Er hingen lampionnen, er waren zitjes van pallets gemaakt en een perfecte dansvloer. Alles prachtig.

Ik raakte met een man aan de praat. Op een gegeven moment zei hij: 'Wij komen toch uit '75.' Ik verbeterde hem niet. Dat hebben mannen niet zo graag.
Hij zei nog wel: 'Ik ben beter geconserveerd dan jij.' Ik gaf het grif toe. 

Tegen tweeën kreeg ik een dip. Maar T heeft vaker met dit bijltje gehakt. Ze legde me op een bank onder een dekentje en snorde een fijne man op die gezellig bij me kwam liggen. Ook een vijftiger met een dip. Het zag er blijkbaar naturel uit. De veertiger kreeg geen argwaan.

Geen opmerkingen: