02-04-2015

Afleveren zonder pick-up

De delegatie uit Nederland bestond uit vier man. Van te voren had ik de boekverkoopster uit Kontich wel even gewaarschuwd dat we de 200 exemplaren Russisch water met z'n allen kwamen brengen. Zij vond het allemaal prima. Toen we binnenkwamen kwam ze meteen achter haar kassa vandaan om me hartelijk te kussen. Mooi vond ik dat.
Ik was precies de foto. Ze dacht dat ik zo'n 10 jaar jonger was dan ik ben en bleef maar vragen hoe ik dat deed, en voor mijn broer had ze wel een bloedmooie Belgische die een fijne knappe man zocht, maar hij zou wel geen vrijgezel meer zijn...
Mijn broer verstond haar niet helemaal en stond voor haar kassa met zijn handen in zijn zakken een beetje vaag te knikken.
Ik had dat bloedmooie weer gemist, maar de rest wel goed opgevangen en herhaalde de vraag even voor hem.
Later zei hij fijntjes dat als er bloedmooi in het spel is hij normaal gesproken niet al te duidelijk is over zijn staat van zijn.

Geen opmerkingen: