27-02-2014

Bangmakers

Hoe lang heb ik er over kunnen doen om te bedenken wat er in die veel te kleine rugzak moest? Best lang. Van de drie onderbroeken die mee mochten, was er toch nog een verkeerd. Dus ging ik, nog in Frankrijk, met F&H op jacht.
Omdat we rekening hielden met de heupen van Françaises, nam ik groter dan normaal. De broekjes zaten gezellig opgevouwen in een plastic hoesje, dus gokken of het de goede maat was, was er niet bij.

In de auto haalde ik de dingen uit de verpakking, blijken het regelrechte bangmakers te zijn. Met als enige pre dat ze niet dodelijk wit, maar gezellig gestreept waren.
Ik zag zo'n tent echt niet zitten. Als je zo weinig hebt om aan te doen, moet wat je aandoet echt wel perfect zijn. Zo denk ik erover.

Maar F&H waren onverbiddelijk. 'Alleen maar goed, word je tenminste niet aangerand op de slaapzaal.'
Ik had me de camino echt heel anders voorgesteld. 

1 opmerking:

Unknown zei

Kreeg je er ook stokken en haringen bij...?