23-11-2013

Cheffen

We zitten in een prachtig huis, alleen zijn de omstandigheden in dat huis wat spartaans. Geen centrale verwarming, we hebben een binnen wc waar we niet op mogen poepen, maar wel een tochtige kakdoos zonder deur ergens ver weg in de tuin.


Omdat de slaapkamers te koud en vochtig zijn, hebben we matrassen voor de haard in de kamer gelegd. W heeft mij tot Chef Vuur gebombardeerd, omdat hij Chef Kok is.
Ik kon niet slapen en dat was maar goed ook, want het hout deed het niet zo lang als we hoopten. Dus heb ik tot 5 uur in de ochtend me ik weet niet hoe vaak uit bed gemotiveerd om er in de kou een blok op te gooien. Het spijtige was dat W helemaal geen weet had van mijn taakstandvastigheid.


Vandaag zitten we te schrijven in de kou en W houdt maar niet op om foto's van mij te maken. Ik ben in een soort ijsbeer getransformeerd en moet onwaarschijnlijk veel moeite doen om mijn humeur niet enorm te laten verpesten door de kou, kou, kou.
Laten we het erop houden dat ik nog niet helemaal de oude ben na de longontsteking.


Geen opmerkingen: