22-09-2012

Familie

We zijn met de hele familie plus aanhang naar Duitsland afgereisd om in een kasteeltje te vieren dat mijn vader de 80 heeft gehaald.
Dat is dus niet waar. Het is het excuus ervoor.

Twee jaar geleden deden we hetzelfde vanwege mijn ouders' 50-jarig huwelijk. Ze vonden dat zo fijn dat ze na afloop onmiddellijk bedachten dat er zo snel mogelijk weer zo'n feest gehouden moest worden. Mijn zus woont in Amerika dus de reden moet wel min of meer gedegen zijn wil zij met haar vriend en drie kinderen overkomen.

Vroeger had ik hier helemaal niet op zitten wachten, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik geen last meer heb van familiaire haperingen. Daar heb ik hard voor gewerkt. Het ironische is dat die haperingen nu niet meer zo voorkomen (lees: ik registreer anders).
Missie geslaagd. 

Geen opmerkingen: