22-02-2012

Praktisch blijven

Ik ging eten bij S, die op een huis past waar mijn boot minimaal 15x in kan. De rondleiding hield ik maar net vol. Tijdens het bekijken van al die kamers, badkamers, wijnkelders, logeerkwartieren, biljarttafels en flipperkasten, bedacht ik me dat ik toch eens een serieuze poging moest gaan doen om rijk te worden. Ik verzon even snel diverse scenario's, maar zag wel wat tegen de uitvoering op. 

In een van de slaapkamers stond een raar soort doodskist. S was er lyrisch over. Een verwarmd waterbed dat je masseert. Of ik even wilde proberen. En of het wel ging met mijn hart. Het leek mij geen probleem. Een apparaat dat 18.000 euro kost, zou toch wel verantwoord te werk gaan, was de aanname.

Ik ging liggen voor een kwartier massage. Het is een lekkere zondvloed die onder je losbarst. Alleen kwam ik er dood misselijk en geradbraakt weer van af.

De urgentie van rijk worden was ik meteen weer kwijt. Nu kan ik gewoon verder met mijn leven op een prettige wijze te vergooien. 
Wat een ideaal apparaat. In ieder geval elke euro waard.

Geen opmerkingen: