23-02-2012

Manlijk onbehouwen

Sinds een aantal dagen zit ik op een datingsite. En dat geeft een hele interessante blik op de mensheid en op de man in het bijzonder. Ik blijk zeer in trek te zijn bij mannen van begin dertig. Daar klaag ik absoluut niet over, het is tenslotte mode.

Maar ik kreeg ook aandacht van een hermafrodiet. Hij twijfelde blijkbaar niet aan mijn interesse voor hem, die ik wel had, maar als ik eerlijk ben louter omdat ik wilde weten hoe dat is: man en vrouw zijn tegelijk. Dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: Vandaag voel ik me vrouw. Ik trek een rokje aan.

Ik had echter niet het idee dat hij de vrouw van mijn leven zou kunnen worden.
Hij dacht daar heel anders over.
En als je dan alle vrouwelijke en manlijke eigenschappen hebt verenigd, is er geen houden meer aan. Hij stuurde mij ongevraagd foto's van diverse naakte onderdelen van zijn lichaam. Manlijk en vrouwelijk.

Ik heb als een man gereageerd.
Een echte.

Geen opmerkingen: