15-01-2011

Jaja Amerika

Ik zit rustig achter mijn computer mijn mail te checken.
Een bericht van Millenium Writings, een wedstrijd waarvoor ik een kort verhaal instuurde. http://newmillenniumwritings.com/status.8.php

Ik scroll naar beneden en zie mijn naam staan.
'Ik heb gewonnen!' gil ik naar A.
'Maar wel vreemd dat ik daar geen mail over gekregen heb,' zeg ik er meteen achteraan.
A blijft rustig. 'Misschien is het dan iets anders.'
Ik kijk. En ja, natuurlijk, hij heeft gelijk. Een eervolle vermelding. Maakt niet uit. Bij al die ladingen Amerikanen en een enkele buitenlander die hebben ingezonden, ben ik er toch uitgepikt.

Wat zou het mooi zijn voor mijn ego als ik zou weten hoe groot die lading inzendingen is geweest...

Honorable Mentions were as follows

Fiction
Darryl Benjamin, Hyde Park, VT
Jason DeBoer, Santa Fe, NM
Kevin Dolgin, Le Mesnil le Roi, FR
William Elenbark, Monmouth Jct. NJ
Laura Foreman, Issaquah, WA
Edward Francisco, Knoxville, TN
Tyrone Jaeger, Conway, AR
John Jeffire, Clinton Township, MI
Mary E. Koles, Arlington, VA
Caroline Ligthart, Amsterdam, NETH
Kathleen Lindstrom, Bloomington MN
Shannon Robinson, University City, MO
Lones Seiber, Morristown, TN
Thea Skyer, Albuquerque, NM
Eileen Sutton, New York, NY
Ann G.Thomas, Danville, CA
Nana Twumasi, Oakland, CA
Mark Wagstaff, London, UK
Patricia Warren, Atlanta, GA
Jesse Waters, Elizabethtown, PA

Geen opmerkingen: