01-02-2010

Nog eens wie wat waar maar vooral waarom

Vandaag ga ik serieus nadenken over mijn toekomst. Richting. Of beiden.
Dat moet. Van de man die ons gaat vertellen dat we zichtbaar moeten zijn, en daarna hoe dat in zijn werk gaat en ook nog eens op welke manier.

Ik weet niet precies of ik dat wil. Maar daar ligt juist het probleem begrijp ik.
Website. Is er niet.
Visitekaartjes. Zijn er niet.
Intentie. Is er. Maar waar? Of liever: aan welke was ik nu ook al weer begonnen?

Misschien moet ik eens grondig nadenken over alle clubjes, activiteiten, ondernemingen waar ik zo nodig aan mee moet doen om dan wederom te horen dat het anders moet, waar ik dan instemmend op kan knikken.

Vandaag heb ik overigens ook onder begeleiding kunnen constateren dat deze methode een herhaling is. En dan niet per se van het goede.

Geen opmerkingen: