01-09-2016

Druk als een boer met 1 koe

Drukte 1
Ik heb een eigen website gemaakt omdat bouwers daar te veel geld voor vroegen. Het was niet zo ingewikkeld en het werkt goed. Behalve dan dat nu blijkt dat je alleen maar met creditcard kunt betalen en dat natuurlijk totaal niet gaat werken voor het bestellen van een boek. Dat wordt een andere partij uitkiezen en weer uitvogelen hoe de nieuwe structuur werkt.

Drukte 2
Na twijfel, besloot ik toch een investering te doen en het persbericht over de lancering van Waantje krijgt de knarser uit te besteden. Er zouden tussen de 200 en 500 ontvangers zijn. Dat vond ik hoopgevend en tijdbesparend. Mijn argwaan was dat ik 25 euro moet betalen als ik per se wilde weten waar het bericht naar toe zou gaan.
Ik betaalde 25 euro. Om vast te stellen dat Aardappelwereld Magazine nu vast - tussen alle piepers door - aandacht gaat besteden aan een kinderboek voor kinderen met kanker.

Geen opmerkingen: