07-11-2015

Ravioli

Na het optreden zijn we op de boot beland. Het erge is dat zodra we door het eten zijn, Broh ongegeneerd de voorverpakte ravioli uit de ijskast haalt.
Van mij mocht hij het niet eens kopen.
De Italiaan kijkt er naar. Hij verrekt geen spier en zet het op een koken om vervolgens te gaan roken.
Broh wil ingrijpen, maar de Italiaan roert zich.
'I am italian. I know how to cook pasta.' Arrogante blik. Joint in de hoek van zijn mond. Leunend tegen open terrasdeur. Ene been over de andere.
Maar Broh begint te roeren. De Italiaan kijkt naar mij. Ik haal mijn schouders op.
'Leave it like that,' roept hij.
Broh gooit er wijn in.
'Nooo!'
'It got all sticky at the bottom.'
'It's my technique!'
Ik zit aan tafel en kijk van de ene naar de andere. Bemoei me nergens mee. Zak een beetje onderuit.
De Italiaan: 'You will dream from this! You will ask yourself were this gone from. You think this is an Italian restaurant. But now. You ruined!'

Geen opmerkingen: