11-01-2012

Pilletjes

Ik ben inmiddels aan de verslavende kalmeringsmiddelen gegaan. Ik nam er gisteravond een in, en nu, meer dan 24 uur later ben ik nog steeds high.

Wat een genot! En wat een wetenschap! Al die kennis die zich in dat ene kleine, platte pilletje van niets verzameld heeft. Het is zo'n vernuft: ik ben me opeens aan het verheugen op de operatie.

Met de dood in de ogen beseft een mens plotseling wat hij moet doen in zijn leven.
Het is me geopenbaard. Na de operatie ga ik dealen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Om 5 uur moet ik me melden bij de cardioloog. Wat er ook uit komt, de "geruststellende" ondertoon uit jouw verhaal vertaal ik naar mezelf als bemoedigend. Dus deal ze en zie mij alvast als klant.
F.

- zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
- zei

F, gefeliciteerd, je bent mijn eerste klant!

Dus dan is, of komt alles goed.
X

Anoniem zei

Het is een geruststellende gedachte
dat die rust en dat heerlijke gevoel al in je zit.
Maar een kleine zet nodig heeft
van zo'n piep klein rond dingetje.
Dus alles is, en komt goed.
X Marieke